Nekad Moose | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moose

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085870224/

Ditt Hex-ID: steam:110000143175c90

Vad är din discord tagg? Rolla.mollly

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade många vid sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset med min vän och plötsligt får jag för mig att jag ska skjuta folk. Så jag drar up mitt vapen och springer till närmsta person vilket var vid autoexperten eftersom att jjag inte är medlem på serven kunde jag inte skjuta folk så jag tar mina offer i th och dödar dem så. Efter jag döda 2 ellert en på autoexperten så springer jag ut mot sjukhus parkeringen och tar fler personer i th för att döda dem tror det var 6 totalt. Sen efter det så försöker jag ge min vän vapnet men jag han inte förrerns jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej såklart var den inte felaktig eftersom jag dödade alla mina offer med vilje och tänkte inte på hur dumt det var. jag ångrar grovt vad jag gjort och tänker varje dag hur dumt och onödigt det var eftersom att ingen vinner på det. Med andra ord så var det jag endast som gjorde fel för det var jag som gick runt och döda folk. Som jag saknar så ångrar jag mig grovt och kommer aldrig göra något sådant igen för Detta är den ända servern jag vill spela på och har alltid spelat på. Man tänker inte på det men efter man blir bannad på unive så ångrar man det direkt allt jag vill är er förlåtelse och ge mig en sista chans att spela på denna servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivet bannad tidigare vissa var felaktiga vissa inte. Ett exempel där det var felaktigt var när jag var kidnappad av ett gäng och mitt spel krascha hela tiden och admins på unive sa till mig att om jag inte fixar det så får jag ban. Det gjorde mig les för mitt spel funkade verkligen inte det fick jag några dagar för. Ett annat exempel är när jag körde på en polis det gjorde jag med meningen och det fick jag ta konsekvenserna för. Resten av mina bans far bara massa lall men det var i början av min Unive karriär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte springa efterfolk och jaga dem och sedan döda dem. Med andra ord så inte döda folk annars så finns det inte mycket jag hade kunnat göra annorlunda. Tänka på konsekvenserna kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man alltid ska tänka innan man gör något och alltid tänka på konsekvenserna. Dvs så känner jag att jag ångrar mig grovt och jag kan låva er att jag aldrig kommer göra något sånt här igen ni har mitt ord. Jag ber verkligen om ursäkt för mina handlingar för nu efter jjag har fått ban så vill jag köra unive igen och köpa krim och kanske ped för det är något som jag alltid velat. Om ni unbannar mig så kommer jag bidra med top klass rp och riktigt bra rp. OBs jag fick ban på discorden också för det jag gjorde på fivem servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka