Accepterad Moose | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moose

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085870224/

Ditt Hex-ID: steam:110000143175c90

Vad är din discord tagg? rolla.molly

Vem var det som bannade dig? Emillia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i min kompis med en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Securitas och skulle ta ut en bil för att patrullera lite i staden. När jag har tagit ut bilen så kommer min kollega som redan tagit ut en bil. Han kör in i min bil ett flertal gånger direkt efter jag hade tagit ut min bil. Efter min kollega kört in i mig ett flertal gånger så blev jag arg och skulle ge tillbaka vilket var väldigt dumt och jag ångrar det verkligen. Efter jag kört in i min kollega så får jag ban. Jag ångrar verkligen att jag körde på min kollega det var väldigt dumt och kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för det var faktiskt jag som gjorde fel, Delvis så var det min kollega som börja med att köra in i mig men jag borde veta bättre än att köra in i han för att dra ut min ilska. Jag tycker att detta inte var en felaktig ban och jag förstår verkligen om ni nekar för jag känner själv nu hur dumt och klantigt det var att köra in i min kollega. Jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde för att få denna ban den påverkar servern bara negativt det förstör rpn på servern vilket bara gör det tråkigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare dem flesta av minna bans var från första året jag spela unive när jag bara lalla runt men sedan efter dem bansen så börja jag gilla serven allt mer och jag ville ta den seriöst. Dem andra bannsen tror jag var sunt för nuft eller något sådant. Jag fick en ban bara för en vecka sen där jag gjorde något på Marja lisas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte köra in i min kollega och istället gå ut ur min egen bil och fråga varför han kör på mig hela tiden för då kan man lösa problemet på ett bättre sätt än att köra in i varandra för att säga till eller prata om det gör att det blir mer realiserat och det leder till att det blir bättre rp på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det är att istället för att gå mot attack och sånt när någon annan gör fel ska man vara lugn och inte bryta regler och säga att dem ska sluta. Bara för någon annan gör fel behöver inte jag följa upp med att göra fel tillbaka. Det jag kommer ändra nu oavsett om jag blir nekad eller accepterad är att våld och köra tillbaka i samma sort aldrig är den rätta utvägen för något. Det är istället bättre att lösa problemet på ett civilt sätt. Som jag sa innan så ber jag verkligen om ursäkt och jag ångrar verkligen vad jag gjort. Jag kan garantera att detta aldrig kommer hända igen för jag har verkligen lärt mig en läxa av denna ban. Och kommer sköta mig till punkt och prick vilket jag borde egentligen gjort från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka