Accepterad MoonCake | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MoonCake

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gonzalo Guerrero Peña

Vad är ditt discord namn? Mooncake1.1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Guerrero Peña 34

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pålitlig, svårt att läsa av,hemlighetsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kriminell man på 34 år 170 lång, från Colombia som är adopterad till Sverige. Som person försöker göra gott för sig men hamnar alltid i fel lägen och alltid i svåra val som han inte vet vad som är bäst att göra för honom eller för andra. Han gillar bilar men mest Motorcyklar, han tycker om att träffa nya människor och se värden. Oavsett vad så vill han alltid bli en bättre person men har svårt att lita på människor. Han ville alltid bli framgångsrik men eftersom hans uppväxt utan en fadersbild så fick han följa sin store bror spår som va kriminell. Han vill inte ha det livet egentligen men han vet inte hur han ska ta sig ut från det, samtidigt så tycker han om att få adrenalinkicken man får när saker händer och spanning kommer som att göra saker man inte får eller är olagliga och speciellt när man lyckas med en välplanerad kupp. Framtidsplanen är att komma ut från kriminella värden men vägen ditt kommer vara svårt och tuff.. Hur det slutar vet vi inte än

Vad kan du bidra med till serverns RP? En härlig person som skämtar mycket, härlig att prata med och otrolig vänlig av sig. Jag är lugn person som tränar mycket i IRL och har hund. Jag är lätt att prata med och alltid nyfiken av att lära känna nya människor. Och är väldigt social av mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna alla scenario. Du ska ha kul när du spelar och ha kul med andra spelare. Det innebär också du ska göra det kul för alla andra och inte förstöra för andra spelare bara för att du ska vinna på det eller vill vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, som betyder att man inte lottar någon som är död. VDM som Vechicle deathmatch som betyder att man använder sitt fordon som sitt vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är arbetslös just nu och min karatär är LITE baserad på min riktiga liv. Jag har tagit mig ut från föra livet! Spel och träning har räddat mitt liv och tagit mig ut från föra livet. Jag är en otrolig vänlig person och lätt att prata med. Jag satsar på min MMA träning och tävlar i det. Jag streamar på twitch också

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka