Accepterad monstermårten | Polismyndigheten Ansökan [Silathi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

monstermårten

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 27 Oktober 2003

Vad heter du på discord? Yolomannen#5960

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 672

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-8 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 672

Vad heter du? Mohammed Eriksson

Hur gammal är du? 30

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? Jag har många vänner som är poliser och det verkar som ett roligt jobb

Varför ska just du bli anställd? Jag tycker att det är kul och har erfarenhet från andra städer där jag har varit polis

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Mentalt och fysiskt stark, jag har extremt högt iq så jag har inga svagheter.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Ja jag har varit polis i andra städer, så jag vet hur allt går till.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Ger han böter för olovlig körning

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Kallar på förstärkning

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Väntar på vad mitt befäl har att säga

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Drar fram mitt tjänstevapen eftersom han kan gå till attack, om jag använder tazern så kan han råka ramla och göra sig illa på kniven

Förklara vad radiodisciplin innebär. Inte prata i mun på andra i radion, bara använda radion när det är nödvändtigt

Vad betyder våldstrappan? Intressant fråga.

Tillbaka