Nekad monkyy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220137914

Ditt Hex-ID: 11000014b181fba

Vad är din discord tagg? monkyy#9999

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-08 221354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett dumt val och skjöt istället för att göra ett socialt scenario utav det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en till grabb var vid ett sälj och vi tog över det och åkte därifrån sen så 30 sekunder efter så tar någon över det igen så vi åker dit men de är inte där så jag o min kompis sätter oss på balkongen och väntar, sen efter 1-2 minuter så ser vi en bil komma och istället för att springa fram till de och kidnappa så gör jag ett dumt val och bara skjuter ner de istället för att göra ett bra socialt scenario utav det vilket var jätte dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var den mest korrektaste bannen och förstår till 110% varför han valde att banna mig, jag hoppas verkligen ni förstår hur mycket jag ångrar mig och hur mycket jag vill rpa igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat på unive ett bra tag nu och lärt mig mycket under min tid här på servern till exempel inte ooca under scenario, alltid rpa på skador om du krockat, inte sno bilar på torget framför ägaren som jag då gjorde när jag inte var krim eller medlem. Detta var någonting jag kommer ta mycket lärdom av och aldrig göra om igen istället kan jag springa fram och kanske prata.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde verkligen inte ha skjutit jag borde ha sprungit fram till bilen och försöka prata med de istället för att bara skjuta direkt och istället göra ett socialt scenario som inte innehåller att skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man verkligen ska tänka till innan man gör något för då kan det gå snett och då kan man hamna i min situation, jag hoppas ni förstår hur mycket jag ångrar mig och jag har varit bannad i 2 dagar och de här 2 dagarna har jag verkligen tänkt till om felet jag gjorde och hur dumt det var ber hemskt om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka