Nekad monkyy | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dot

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220137914

Ditt Hex-ID: 11000014b181fba

Vad är din discord tagg? askar#9999

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-29 211830.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet exakt varför sonkiez valde och banna mig och det var helt och hållet rätt ban och är hemskt ledsen för det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det var så här jag mötte gsf som vi har krig med och han jagade mig en bt ända upp till nästan tequila baren och tillslut så vet inte om det var dsync eller om det var med mening men han pitta mig och sen så hoppar han ut och jag är berred på att köra iväg så fort han hoppar ut och börjar skjuta. Efter han skjutit klart och missar så blir jag fett arg och pittar han så fort han hoppar in i sin bil och ber hemskt om ursäkt om vad jag gjorde ska aldrig upprepas igen från min sida kan jag lova.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut inte en felaktig ban och förstår till 100 procent till varför sonkiez valde och banna mig detta var en helt korrekt ban som var väldigt nödvändig eftersom jag var så dum och bröt mot en av de lättaste reglerna, ber hemskt om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har spelat på unive ett bra tag nu och lärt mig mycket under min tid här på servern till exempel inte ooca under scenario, alltid rpa på skador om du krockat, inte sno bilar på torget framför ägaren som jag då gjorde när jag inte var krim eller medlem och så massa mer. och detta fel som jag gjorde nu visste jag redan men ändå var jag så dum och gjorde det. Återigen ber hemskt om ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara åkt därifrån istället för att köra in i han som var väldigt onödigt och ska aldrig upprepas från min sida igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att nästa gång det här händer ska jag bara åka därifrån och ignorera. Eller bara inte köra in i motparten alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka