- Meddelanden
- 105
- Reaction score
- 14
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin
Vad heter du på discord? monkyy#0785
Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. på skoldagar börjar jag 8:30 och slutar ungefär mellan14:30-15:30 och är vaken tills ungefär 00:00 mer eller mindre beroende på vad för grejer jag har att göra nästa dag. På helger så vaknar jag kl 10-12 ish och är aktiv hela dagen om jag då inte går ut med kompisar eller familj. Och nu på lovet är jag väldigt aktiv då jag vaknar 10-12 och är vaken tills jag somnar då klockan kanske är 03:00 ish mer eller mindre så jag är en väldigt aktiv person.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i typ 6-7 månader nu.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur jag ska få in den här men jag kan skärmdela sen om jag då blir accepterad men jag har fått 12 bans en av de är buggad så egentligen 10 bans men jag kan lova att jag inte ljuger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern runt sim omgivning när du rpar för att det då ska underlätta för högra uppsatta som till exempel helper-mod-sr.mod-admin osv. vad jag menar med att hålla koll på sin omgivning är att vi säger att du rpar vid till exempel torget där det finns lallare då ska du ta ditt ansvar och sv banna elr kicka de beroende på hur mycket de lallar elr gör regelbrott och sen skicka ut i banbevis och om det är ett ganska stort regelbrott så ber du en staff förlänga bannen.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt då jag spelat på servern ett väldigt bra tag nu och rpar väldigt mycket samt är otroligt aktiv+ att jag har varit servervakt innan. samt att jag ser mycket lallande på till exempel piren eller torget då det blivit en spawn plats och jag brukar vara där väldigt ofta.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du använder dina servervakts förmågor och till exempel om din kompis dör av miss och så revvar du det är en slags av abuse då man alltid ska rpa på miss samma med dsync, ett annat exempel är om du dör av en bil krock sen revvar du det är också abuse. Korruption är när du kickar/bannar för att du kan och helt enkelt abusar den på ett dåligt sätt.
Vad heter du på discord? monkyy#0785
Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. på skoldagar börjar jag 8:30 och slutar ungefär mellan14:30-15:30 och är vaken tills ungefär 00:00 mer eller mindre beroende på vad för grejer jag har att göra nästa dag. På helger så vaknar jag kl 10-12 ish och är aktiv hela dagen om jag då inte går ut med kompisar eller familj. Och nu på lovet är jag väldigt aktiv då jag vaknar 10-12 och är vaken tills jag somnar då klockan kanske är 03:00 ish mer eller mindre så jag är en väldigt aktiv person.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i typ 6-7 månader nu.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur jag ska få in den här men jag kan skärmdela sen om jag då blir accepterad men jag har fått 12 bans en av de är buggad så egentligen 10 bans men jag kan lova att jag inte ljuger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på servern runt sim omgivning när du rpar för att det då ska underlätta för högra uppsatta som till exempel helper-mod-sr.mod-admin osv. vad jag menar med att hålla koll på sin omgivning är att vi säger att du rpar vid till exempel torget där det finns lallare då ska du ta ditt ansvar och sv banna elr kicka de beroende på hur mycket de lallar elr gör regelbrott och sen skicka ut i banbevis och om det är ett ganska stort regelbrott så ber du en staff förlänga bannen.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt då jag spelat på servern ett väldigt bra tag nu och rpar väldigt mycket samt är otroligt aktiv+ att jag har varit servervakt innan. samt att jag ser mycket lallande på till exempel piren eller torget då det blivit en spawn plats och jag brukar vara där väldigt ofta.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du använder dina servervakts förmågor och till exempel om din kompis dör av miss och så revvar du det är en slags av abuse då man alltid ska rpa på miss samma med dsync, ett annat exempel är om du dör av en bil krock sen revvar du det är också abuse. Korruption är när du kickar/bannar för att du kan och helt enkelt abusar den på ett dåligt sätt.