Accepterad Alien | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alien

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucky_kaos1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014802d2ed

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på veckodagarna är att vara aktiv 5-7 timmar ungefär från 16:00 till 22:00. Och på helgdagarna så blir det att jag är aktiv mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2024 12 22, så lite över 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har inte blivit bannad nån gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakters uppgift är att underlätta för staffs, Servervakters uppgift är att rpa som normalt fast hålla reda på och kicka andra som inte följer reglerna eller inte sköter sig/håller en hög rp nivå. Till exempel om någon håller på att hoppa ner från hustak flera gånger med mening och inte rpar på skadorna så ska en servervakt kicka dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ska kunna hjälpa att hålla och förbättra rp nivån ig då jag tycker det blir mer och mer lallare och regelbrott för varje vecka som går, Det är väldigt tråkigt för dom som försöker hålla en hög rp nivå när det kommer folk hela tiden som bara lallar och inte följer reglerna så då behöver dom bli kickade eller bannade och det kommer jag göra om jag ser det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man t.ex. bannar någon för att dom tar ens bil eller att någon är jobbig och inte vill gå ifrån en, och abuse är att om en kompis dör eller blir skjuten och jag revivar eller om jag dör och jag revivar mig själv så är det abuse sålänge det inte är under tillstånd av en staff ifall det är ett regelbrott som har gjort så man är död.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka