Nekad MoneyWay | Ban Överklagan [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MoneyWay

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MoneyWay54/

Ditt Hex-ID: 11000013ecaab71

Vad är din discord tagg? moneyway54

Vem var det som bannade dig? Stoufzz

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag inte följde reglerna och för att jag inte körde min fulla potentiella rp nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände innan jag blev bannad var att jag åkte på berg med min bil och hade jätte tråkigt för ingen va online så försökte dröja ut tiden genom att ba åka runt köra lite på berg o se va bilen toppade innan de hade jag också vart o köpt en glock som jag tänkte ha för jag skulle sluta som sjukvårdare men tänkte inte att de blev fel eftersom jag fortfarande var sjukvårdare. Efter de så åkte jag på en flygbiljett för Powergaming kör på berg och har glock som sjukvårdare samt korrupt sjukvårdare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel och de kan jag erkänna jag tror att jag sket mer i reglerna eftersom jag inte åkt på en flygbiljett på några månader så då jag tänkte inte lika mycket på reglerna. De va helt rätt av staffsen att skicka mig jag gjorde fel och kommer inte göra om de för jag har nu börjat tänka mer på reglerna eftersom jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan ett flertal gånger för jag mest bara lallade på fivem förut o va självisk spelare och inte tänkte på dom andra nu jag har mognat och har börjat ta hänsyn till andra som spelar på servern. Från mina förra bans har jag lärt mig att börja följa reglerna eftersom de inte kul att bli utesluten från communityt. Samma sak nu jag har inte åkt på en flygbiljett på några månader och tänker börja följa reglerna igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda är att tänka extra noga på reglerna och vad jag gör och vad de kan få för konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska ta min tid på unive för givet för när jag blir bannad de blir inte roligt eftersom jag gillar att rpa på unive och ha de kul som alla andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka