Accepterad stoufzz | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stoufzz

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,980
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Stoufzzzz/

Ditt Hex-ID: 11000010dcde650

Vad är din discord tagg? Stoufzz

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: b1db34cbf171c54cebf95dc36c5c6351.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på berget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett kidnappnings scenario där vi hade tagit Dany Lind när vi försöker byta hus så speccar staffs oss och är antagligen anställda som sjukvårdare eller poliser så deras överfallslarm gick flertal gånger vilket gjorde att polisen började jaga oss från ingenstans, Därefter när polisen jagar så väljer en polis eller vem det var att pitta oss upp på berget och när jag väl är på berget ser jag att köra som en sista utväg då jag inte hade något annat val.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är egentligen inte en fel ban då det jag har gjort är fel vilket jag borde vetat, men istället så väljer jag som sista utväg att fortsätta köra försiktigt upp på berget och sedan efter hoppa in i vår helikopter och sticka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för osocial rp innan vilket jag har lärt mig av och använder att skjuta som sista utväg nu istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat överge bilen direkt och börjat springa upp på berget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om man hamnar på ett berg eller liknande så ska jag överge bilen och försöka fly på fots istället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka