Accepterad MoneyWay | Ansökan till Servervakt [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MoneyWay

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? moneyway54

Vad är ditt Hex:ID 11000013ecaab7

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. De jag brukar göra på dagarna e framförallt att åka till mitt jobb som kanske ligger 20 min därifrån jag bor och jobbar där från kanske kl 09 till kl 15-16 men brukar få sluta tidigare ibland. Efter de brukar jag gå göra något att äta och sedan gå kolla discord om någon eller någon server har skrivit. Brukar spela varenda dag typ men brukar gå ut med grabbarna på kvällen och göra ngt. När jag kommer hem brukar jag sätta mig och spela och försöka skapa roliga scenarion ig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kanske 6-8 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1210741542390861855/1220077095628181574/image.png?ex=660da057&is=65fb2b57&hm=bdf567d2c3d30a926e0511ae87f31b3a2065b47fd070b8decdb8aefbc91bef3c& Den sista gills inte då de va en felaktig ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ingen större uppgift på servern och behöver inte vara i noclip och kolla vad som händer i stan. En servervakt ska kunna reglerna och ska i störst del göra så att alla följer reglerna och hålla koll på sin omgivning. En servervakt kan inte ge ut bans men de har möjligheten att kicka folk.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill hålla koll på min omgivning och kolla så att ingen begår regelbrott och vill se till så att de inte är någon som är inne och lallar på servern och förstör rollspelet på servern. Jag vill också se till att lära folk av dom misstagen dom gör. Vill också lära känna folk på servern och ha kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sin makt på servern för att tillexempel revva någon som dött i en skottlossning eller kicka någon utan anledning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka