Nekad miodri2010 | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miodri2010

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? miodri2010

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016249b9b0

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På en vanlig dag så brukar jag gå i skolan, sedan komma hem äta något och sedan sätta mig vid datorn och spela Unive. Sen pluggar jo lite kanske 1-2 timmar sen spelar jag resten av dagen, sen på helger brukar jag vakna rätt sent och tar en frulle och kanske pluggar lite eller gör jag någon annan aktivitet för att sysselsätta mig och sen spelar jag Unive resten av dagen, sen nu när det är lov så spelar jag heal dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Osäker men rätt länge minst 30 dagar. (har varit medlem sen innanoxå)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 ggr av olika skäll https://cdn.discordapp.com/attachments/1333897418248294460/1360981680130621662/image.png?ex=67fd1876&is=67fbc6f6&hm=dca714633d829b559cca73d69fc710cb9c0320aee96967cf9fce4013b0f44018&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vakta servern som man hör på namnet, man ser till så att det är en bra stämming på servern, man hjälper staffsen lite och ser så att ser bra ut men man har inte dom olika commandonen som staffs har, t ex /noclip /revive osv, man har mest för att vakta servern och se till så allt ser bra ut fast från marken.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vet hur en servervakt agerar osv, har varit det på andra servrar, och tänker att jag vill hjälpa till och hålla en gud hållning på Unive och gillar faktiskt själv att det ska vara orning och reda och det ska inte finnas några personen som bara stör och lalla, därför vill jag bli en del av Unives servervakt team, och få bort dom som bara är här för att förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption är när man gör fel som Servervakt man gör fel med sina perms och missbrukar helt enkelt, och använder rollen "Servervakt" på fel sätt, man har rollen men man vill inte hjälpa till med att hjälpa osv. Sen abuse är när man abuser sina perms man använder t ex det på fel sätt och gör fördelar i scenario bra för man har doma permsen. Och gör inte det rätt utan abuser.

Nekad.

Anledning: Blev medlem för 23 dagar sedan därmed uppfyller inte vår 30 dagars krav period.

Du får ansöka igen om 1 vecka samt när du uppfyllt kraven för att söka till servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka