Nekad moneyhunter | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moneyhunter

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194790543/ Min brors steam konto då jag fått de

Ditt Hex-ID: steam:11000010dfa908f

Vad är din discord tagg? 5amthoughts

Vem var det som bannade dig? Bubblegum som bannade min bror

Bild på banmeddelande: bannadunive.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Av de jag hört av min storebror så bannade bubblegum honom för att han använde fusk på servern som absolut inte är tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han åkte runt med folk o så bad bubblegum han komma support men han sket i det och sen så erkände han i pm och så blev han p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% bubblegum som gjorde rätt av sig att p banna honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag själv har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Min bror hade kunnat skita i att vara så dum o korkad att använda fusk samt hoppat support när bubblegum bett honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Min bror blev p bannad och nu i jul så fick han en moppe aerox, så då fick jag hans dator istället för att våra föräldrar skulle köpa en ny och så fick jag hans med allt på de steam konto osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Snälla vill verkligen spela här då de inte finns någon annan server samt jag har inte motevation att spela på nån annan server då alla rent ut sagt e dåliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka