Nekad Lucsziano ye | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucsziano ye

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198194790543/

Ditt Hex-ID: steam:11000010dfa908f

Vad är din discord tagg? jumpofthecliff.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: univewoho.pngadd.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev permanent avstängd för fusk. Jag vill vara helt ärlig, jag använde fusk som gav mig orättvisa fördelar i spelet. Jag förstår att det strider mot era regler och förstör spelupplevelsen för andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern och chillade med grabbarna ingame. Så får jag ett PM av Bubblegum att jag måste hoppa support. Vilket jag helt sket i vilket jag ångrar nu i efterhand. I pm så erkände jag till brottet och sa att han kunde lägga bannen på mig. Vilket var helt rätt av han då jag använd fördelar som inte ska användas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va 100% rätt av bubblegum att banna mig då jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg vrf jag blivit bannad tidigare men det är typ 4 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara så korkad o dum att använda fusk på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldirg fuska igen, och jag lovar att ni kommer se en ny sida av mig samt en bättre och mognare sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, de klart. Hoppas verkligen ni ger mig en andra chans. Vill verkligen komma tillbaks hit till Unive då jag verkligen gillar Servern, staffsen och ledningen osv.

1761747238360.png
här ser ni har inget fusk kvar då jag resetade datorn efter jag blev bannad

.den första är: Det betyder att Windows-tjänsten Connected User Experiences and Telemetry är manuellt inaktiverad. Det är den som samlar in diagnostik- och telemetridata till Microsoft. Många stänger av den för att minska spårning.

Den andra: Det betyder att tjänsten Program Compatibility Assistant Service är avstängd. Den hjälper till att lösa kompatibilitetsproblem med äldre program.

där uppe ser ni även en bild på echo där man ser att jag inte har något fusk kvar
View attachment 116897
här ser ni har inget fusk kvar då jag resetade datorn efter jag blev bannad

.den första är: Det betyder att Windows-tjänsten Connected User Experiences and Telemetry är manuellt inaktiverad. Det är den som samlar in diagnostik- och telemetridata till Microsoft. Många stänger av den för att minska spårning.

Den andra: Det betyder att tjänsten Program Compatibility Assistant Service är avstängd. Den hjälper till att lösa kompatibilitetsproblem med äldre program.
här ser ni att jag inte har något fusk kvar

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Mvh cmail

Hej!

Mvh cmail
va fan har inget fusk kvar, kan jag inte få en andra chans ber dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka