Ej Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? monani00

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? 20 maj 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på Securitas förra året och då hade jag en handbok som jag även kommer använda nu. Jag vet hur man styr och leder, Jag har även varit ansvarig över en enhet i polisen så ja jag kan rätt så mycket om ledarskap. Jag var väldigt omtyckt som chef sist jag var

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer börja se över aktiviteten och se så den är bra, Jag kommer rensa inaktiva och ta in nytt fräscht folk, Jag ska även hitta en bra biträdande som kan hjälpa mig framåt med yrket. Jag kommer införa ett nytt system, Vet inte riktigt vad dom har nu men kommer se över rangsystemet och rakel om jag blir. Jag kommer vara väldigt sträng och se över hur alla jobbar, Korrupta kan sticka därifrån direkt, Minsta grej så flyger dom där ifrån med huvet före. Löner kommer ses över också. Har även också en färdig handbok som kanske behöver justeras lite grann, Kan visa på muntliga hur den ser ut. Den är väldigt fin och proffsigt gjord av mig själv, Allt från straffskala, Uniformer och viktig info finns där. Jag ska se över utbildningsplaner och göra om lite om det behövs. Kommer inte på supermycket nu eftersom jag inte vet hur det är där nu, Kommer nog mer på muntliga och kommer bli mycket när jag blir chef eftersom jag får idér hela tiden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara inne minst 1 timme varje dag men oftast mer

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka