Nekad monani08 | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] T [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? monani08

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad och några dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så kriminalvården blir ett väldigt aktivt ställe, jag kommer börja med att ta intervjuer och så vi får in många anställda, sen kommer jag kanske även ändra och höja lite löner för om man höjer lönerna så kanske fler vill jobba där, sen kommer jag även se till så det alltid finns minst 2 st inne i fängelset och vaktar och sen om man ska låta några fångar gå på gården och ta luft måste det minst vara 4 vakter, Sen kan jag mycket om kriminalvården, Sen så kommer jag även försöka se till så att det knappt sker fler fritagningar ska försöka komma på något som gör så folk inte vågar frita folk vet inte just nu vad jag ska göra så¨folk inte vill frita men ska försöka komma på något, sen måste även matstånd fixas där

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Kan ju mycket inom polisen, sen har jag jobbat på bahama, marja-lisa, sjukvården och räddningstjänsten

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad! Valt att ta tillbaka ansökan då intresse var på annat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka