Vidare till intervju Luring | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luring

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Charlie

Vad är ditt användarnamn på discord? singalament

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2009

När fick du medlemskap på Unive? Ungfär ett år sen, har varit medlem tidigare för ungefär 2 år sen med

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit både chef och biträdande på kriminalvården förut, just nu så sitter jag som ledning hos kriminalvården, samt så har jag varit securitas här på servern innan, så kan en del inom säkerhetshållandet också. Har jobbat på kriminalvården nu i ett bra tag, och som sagt, så har jag ju varit chef här innan, innan jag avgick då jag inte såg något intresse i det då, men nu när jag gör det, så skulle jag vilja komma tillbaka som chef här på kriminalvården. Jag är också mycket engagerad inom yrket, och gillar att hålla ordningen, och ta hand om platser, som i detta fallet är fängelset. Känner flera personer som är kriminalvårdare i verkligheten. Har också varit kriminalvårdare på ganska många andra servers innan, bland annat Avalon, Valon, Svea, Vinterviken, Med mera.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner inom jobbett är att göra det så aktivt som bara möjligt, och såa att alla som ej är aktiva får en varning/sparkning. Jag ska anställa såå många som jag baara kan till yrket, jag ska ta väl hand om det, komma med förslag til förbättring, se till så att allt går rätt till, och att alla sköter sitt jobb som dom ska.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer ha mycket tid som chef, jag är inne varje dag som kriminalvårdare, från kl 15-22 på vardagar, och 12-01 på helger. Så jag kommer vara en aktiv chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka