- Meddelanden
- 164
- Reaction score
- 16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahama mamas
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? monani08
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så vi har öppet oftare per vecka, kommer se över anställda så dom är aktiva kommer även få in många kompetenta, och vid varje öppnin ska vi försöka vara minst 5 st helst fler, sen kommer jag se till så det blir löner och sen har jag lite förslag till bahama som hade gjort det bra, kommer även göra så inträde kostar och göra ny prislista, Kommer ha runt 3-4 P/As som kan ta intervjuer, kommer även se till så det är en dj vid dj båset och 2 i baren sen resten bartener och minst 1 stripa, Sen kommer jag försöka se till så vi kan få batong om det inte finns. Kommer nog på mer sen i intervju
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är ledning på galaxy nu och har jobbat på bahama förr så kan mycket om jobben sen har vart chef på gsp och securita
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ska jag försöka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Leo
Vad heter du på discord? monani08
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? Några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så vi har öppet oftare per vecka, kommer se över anställda så dom är aktiva kommer även få in många kompetenta, och vid varje öppnin ska vi försöka vara minst 5 st helst fler, sen kommer jag se till så det blir löner och sen har jag lite förslag till bahama som hade gjort det bra, kommer även göra så inträde kostar och göra ny prislista, Kommer ha runt 3-4 P/As som kan ta intervjuer, kommer även se till så det är en dj vid dj båset och 2 i baren sen resten bartener och minst 1 stripa, Sen kommer jag försöka se till så vi kan få batong om det inte finns. Kommer nog på mer sen i intervju
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är ledning på galaxy nu och har jobbat på bahama förr så kan mycket om jobben sen har vart chef på gsp och securita
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ska jag försöka
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja