Ej Antagen monani08 | Chef-jobb ansökan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? meko

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? monani00

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? 20 maj 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag jobbade där förr och var i ledning och nu falck. Har även jobbat massa andra ställen och varit chef på flera ställen så kan hantera chef rollen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Aktiviteten ser ganska bra ut ibland men den ska bli ännu bättre är målet. Sen så kommer jag rensa lite, Kommer göra aktivitetskontroll och se vilka som är aktiva. Jag kommer uppdatera intervju frågorna lite och sen så kommer jag anställa nytt folk. Sen så kommer jag kanske göra om lite i rang systemet, tänker göra Provanställd, Anställd, Erfaren, Väl Erfaren, P/A, Ledning och sen chefer om det inte redan är så. Sen kanske lönerna uppdateras om jag får godkänt av jobb ansvariga. Sen kommer jag kanske uppdatera priserna för lagning lite. Jag kommer också se om det finns någon kompetent som jag kan ha som bitr och i ledningen. Sen kommer jag börja göra lite mer möten med alla anställda om vad som behövs förbättras samt om det är något man behöver prata om, Sedan kommer jag också göra privat möten med anställda och se hur och om dem trivs där. Sen har jag sett att vissa åker ut när det är folk i verkstaden och behöver hjälp, Om det är någon som behöver hjälp i verkstaden ska du hjälpa de först och du ska helst vara minst 2 i tjänst om du ska åka ut så iallafall en kan vara kvar i verkstaden. För att köra bilarna behöver du vara prov-anställd och bärgaren måste du vara minst anställd men undantag kan ske ibland vid tillåtelse. Sen så om det går hade det vart kul me en ny meko lokal, Jag har kollat på några innan har nog en väldigt bra. Sen så om vi får en ny lokal och den jag tycker så kommer vi börja ta betalt i kassan. Samt kanske någon ny bil. Sen kommer jag se över i discord kanalerna om något behövs ändras där samt så är jag aktiv på discord varje dag, Så de väldigt lätt att få kontakt med mig på dc. Sedan kommer jag försöka marknadföra Meko på ett bra sett skriva bra annonser och sånt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Varje dag inne och jobba för bättre mekonomen

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Tillsättning pågår redan därmed kommer vi inte kunna ta dig vidare. Ansök gärna igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka