Inaktuell monani08 | Chef-jobb ansökan [ Båtbolaget ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalle_1

Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad är ditt användarnamn på discord? monani00

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? 20 maj förra året

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit chef på flera olika yrken så vet hur man styr. Har även jobbat på bil affärer så vet hur man säljer fordon och sånt. Är även duktig på båtar och sånt

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Sett att de varit inaktivt ett tag nu och jag vill att de ska bli aktivt igen. Kommer försöka få in lite nya båtar då de kan locka kunder, samt rabatter ibland om ni godkänner det. Sen kommer jag se över intervju grejerna så de blir seriösa frågor och sånt och sen anställa lite folk så vi blir några anställda så de kan vara öppet ofta. Jag kommer fixa samarbeten med andra yrken. Samt ha möten lite då och då med anställda och se om de trivs. Jag kommer även försöka få in en ny lokal nära piren då de kan bli mer kunder då. Jag kommer också fixa bra annonser som lockar kunder. Kommer säkert komma på mer i muntliga om ni tar mig vkdare

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Brukar rpa typ varje dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Din öppna ansökan har markerats som inaktuell.

Anledning: Ej längre aktuell!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka