Accepterad Momo | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momo

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,159
Reaction score
937
Vad är ditt namn i verkligheten? Momo

Ditt discordnamn: momoo1337

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jadu, varför ska just jag bli staff?

Jag har under längre period viljat bli staff, 2021 så hände det. Jag blev staff för första gången, allt var nytt för mig och jag hade mycket saker irl. Så jag hade inte så jättemycket framgång som en staff ska ha, kompetensen finns där för mig. Jag har visat omogna tendenser förut, men jag har mognat till mig och faktiskt inte fått en ban sen dess.

Utöver detta.

Jag vill bli staff för att jag är en driven individ, jag tar allt seriöst och är ytterst ansvarig för allt. Oavsett om det går fel eller inte, jag står för mina fel, om något går snett och jag står som OA ska jag kunna ta problemet i mina egna händer. Att vara staff handlar mycket om ansvar, att vara initiativtagande och ansvarsfull är ett stort plus inom staff avdelningen. Jag tar även allt seriöst och lallar aldrig, lall kan vara något man skojar om med sina vänner eller i privat call, men i support gäller det att vara seriös oavsett ärende. Om en person har någon form av nedsättning eller sjukdom ska man fortfarande behandla de som vanligt. Så som de brukar säga "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad", jag brukar ha detta som motto under ärenden, etc.

Jag har alltid sett staff positionen som något "heligt", det har aldrig varit lätt att bli staff. Vilket jag fattar, staff är en stor roll som förtjänar den respekt som den får.

Kriminella RP:n är inte just på topp just nu, jag väljer att ansöka om Kriminell ansvarig för att ta ansvaret och ärenden. Då poliser samt kriminella har väldigt mycket åsikter om varandra, jag som polis kan föra vidare information från Kriminellas sida och informera poliserna om hur krim tycker. Jag vill även vara en förebild för Krim RP. Exempelvis hur saker och ting ska gå, hur ett perfekt rån ska vara. Etc.

Jag vill även nämna att jag kommer vara ytterst aktiv, även på helgdagar. Då jag inte firar något särskilt. Där en staff krävs kommer jag vara. Folk har inspirerat mig, då menar jag hur dem arbetat och hur det är som staff i nuläget.

Nog med tjatet, sammanfattat: Vill bli staff för ansvaret, adrenalinen, aktiviteten och hur kul det är att ta folk i support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Något som inte funkar är kriminellas RP, det vill säga en polis på span kan knappt rulla upp till ett område utan att de skriker "denna bil skriker span", liksom vad spelar det för roll vad man har bil? Jag finner inte någon form av RP i det och vill gärna åtgärda problemet, även fearRP och powergaming, folk lyder inte dessa regler.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag hade tagit upp detta med kriminell ansvariga, sett vad jag kunnat göra kring detta, kanske skicka ut ett meddelande i Krim discorden, faktiskt ta tag i detta och inte bara låta det vara.

Man skulle även kunna blir aktivare i speccandet för att undvika regelbrott som dessa.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja, professionalitet är en självklarhet inom staff-teamet. Man ska kunna behandla folk proffsigt oavsett om det är en kompis eller en person du känner, för mig är det väldigt viktigt att agera professionellt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar - Fredagar: 15:25 - 21:45 - 6 timmar och 20 minuter.

Lördagar: 08:00 - 22:00 - 14 timmar

Söndagar: 08:00 - 21:30 - 13,5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, varit medlemskaps ansvarig ett par gånger förr och helper under 2021. Är för nuvarande Medlemskaps Ansvarig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
+rep
Denna grabb kommer klara att vara staff till 100%. Han är driven, oerhört vänlig och har en utmärkt förmåga att interagera och kommunicera med andra människor. Jag tror denna uppgiften som staff är perfekt för honom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka