Accepterad momo-135 | Ban Överklagan [Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

momo-135

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802799717/

Ditt Hex-ID: 11000016dd2d660

Vad är din discord tagg? hamodi010

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: IMG_0502.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sköt ett skott i mitt gäng hus Samt att jag inte rpa på skador efter jag ramlar ner för ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var mitt i ett scenario och jag sköt ett skott i gäng huset sedan råkade jag trilla från ett berg och rpa inte min skada

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va mitt fel att jag inte rpa min skada när jag trilla från berget och att jag sköt i vårat gäng hus

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag fått en ban för att jag gjorde ett Krim scenario utan att ha en Krim roll. Jag lärde mig att man inte får vistas i ett Krim senario utan Krim och har aldrig gjort om detta igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika skjuta i gäng huset och så fort jag trillade från berget rpat min skada och efteråt återuppta fortsättningen på att utföra scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen insett hur viktigt det är att förstå och respektera grunden i rollspel. En av de viktigaste lärdomarna jag har tagit med mig är hur avgörande det är att rollspela sina skador på ett trovärdigt sätt, oavsett om det handlar om mindre skador eller livshotande situationer. Den här erfarenheten har fått mig att ta ett steg tillbaka och verkligen analysera hur jag kan bli en bättre rollspelare. Jag inser att RP inte bara handlar om att ha kul för egen del utan det handlar om samspel, respekt och att bygga en trovärdig värld tillsammans med andra spelare. Jag är motiverad att ta det jag har lärt mig och använda det för att skapa djupare, mer engagerande och trovärdiga scenarion framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Tillbaka