Accepterad momo-135 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

momo-135

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802799717/

Ditt Hex-ID: 11000016dd2d665

Vad är din discord tagg? Momo.m135

Vem var det som bannade dig? vible

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig på grund av att jag skrev ooc- ingame, detta borde ha tagits via rp och jag förstår mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i förhör, jag sa till dem jag vill gå tbx till cellen o sitta 72 timmar o vänta på åklagare. och sedan när jag satt i cellen så blev jag direkt bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel, jag borde aldrig ha skrivit i ooc utan jag borde ha tagit de via rp, och gjort ett bra scenario, mellan mig o poliserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg va de va för de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda är att rpa klart scenariot och inte bara köra för min egna vinning, jag borde aldrig skrivit ooc utan borde ba fortsätta även om jag var arg på poliserna för dem gjorde tjänstefel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärat mig att inte skriva ooc och ta de via rp istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka