Accepterad momo-135 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

momo-135

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802799717/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd2d665

Vad är din discord tagg? Hamodi010

Vem var det som bannade dig? De står att jag bannat mig själv

Bild på banmeddelande: IMG_0635.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De är inte staff som banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag äger en butik jag handlat allt i butiken för att jag ska ha till gång till att beställa in fler varor efter att jag har gjort det så gick jag till panelen och såg jag att butiken har dom 23 miljoner i kassan. Jag tog ut pengarna då bliv jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu i efterhand så fattar jag att de jag gjorde va fel. Jag borde ha suttit mig i support direkt när jag såg pengarna i kassan och bett om hjälp från staff

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För OOC

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat spola tillbaka hade jag gjort allt annorlunda. Jag hade bett staff om hjälp att tömma butiken från början så hade inget av detta hänt. Jag hade eventuellt kunnat låta pengarna ligga kvar och tagit upp detta med staff och bett dom om hjälp då jag inte fattar hur det kunnat komma upp till en sådan stor summa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att kolla med staff först och fråga om hjälp innan jag tar för hastiga beslut. Om jag skulle bli unbannad kommer ett sådant misstag aldrig ske igen då jag är djupt ångerfull för min handling

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka