Nekad Momme_Svensson | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme_Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? gubben3108

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och har innan levt i denna stad, Men efter ett bra tag i staden så åkte han på semester och hade de lite gött. Mohammed har i sin barndom haft det svårt med att skaffa sig kompisar osv. Han har även varit själv stående sedan han va 15 år då hans föräldrar gick bort. Han har länge varit kriminell då han växte upp i ett dåligt samhälle och försöker sig att ta sig ur den kriminella sidan. Mohammed har då intresse av bilar och att hitta nya folk att hänga med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med ett bra rp samt kan jag få folk att skratta. Kan även bidra med bra scenarios som båda sidorna kan gilla och inte att de blir massa gnäll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så att båda sidorna blir nöjda med scenariot och inte att den ena ska vara arg på den andra för att han inte erbjuder ett bra rp.

Hur hittade du Unive? Jag har innan spelat på Unive men har tagit en pause men nu efter ett bra tag vill jag komma igång igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka