Inaktuell Momme | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Vad är ditt namn i verkligheten? Momme

Ditt discordnamn: Momme#7520

Ange ditt födelsedatum 19 April 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har flera skäl till varför jag vill bli staff, jag har sett att flera staffs enbart vill ha titeln och inte vill ha rollen för att verkligen göra det man ska. Som staff har man en uppgift, den ska skötas. Jag har haft en dålig historia tidigare här på unive, däremot ser jag inte detta som ett hinder. Med tiden har jag undvikt regelbrott och klarat mig bra. Jag har visat hur det är att vara en god medlem, utöver detta har jag skött min plikt som Servervakt och jag har försökt vara en förebild för nya medlemmar på unive. Detta vill jag fortsätta med, jag vill fortsätta visa hur det är att vara en god medlem. Istället för att bara banna och hänvisa till regler så kan man förklara för personen mer utvecklat vilket fel den begått. På så vis får personen en klarare uppfattning om vad som skett och varför den blivit utesluten ur rollspelandet. Jag vill jättegärna ta en paus från rollspelandet och bli staff, tänker långsiktigt med detta. Vill inte vara staff en kort period sen avgå, vill bevisa för Philip att detta är något jag klarar av. Har tid och driv just nu, aldrig vart mer redo.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv varje dag, bidra med minst 3 - 4 timmar. Eftersom ärlighet varar längst så ska jag inte ljuga, vissa dagar kanske jag inte kommer kunna komma in då jag har studier att sköta. Fokuserar nämligen mycket på skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här sedan 2020 den 15onde Augusti.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff en gång tidigare, personligen tyckte jag att jag skötte det bra. Jag tror Philip tänker detsamma. Däremot var jag bortrest under ett par dagar då det var sommarlov vilket orsakade min demote. Jag känner till de flesta kommandon, är det något jag inte kan så är jag jättevillig att lära mig det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Jag skriver kortfattat, kvalitet före kvantitet. Meningslöst att ordbajsa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka