Nekad MOME | Beslut Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Ditt discord namn: mome_unive

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad för typ av beslut gäller det? jag körd någons bil och sen råkar jag kroka i någons bil och sen så välter den grabbens bil men så blir jag bannad för streamsnipe från ingen stans jag blir helt förvirad jag hoppa support dem sa att dem misstänkte mig och innan dess så hade jag köpte en motorcykel efter jag blev bannad så sa dem att skulle dela skärm jag dela skärm dem kolla min hestorik och dem hitta ingenting på min historik fråga korpen om ni vill för det var han som tog emot mig i support när jag blev bannad direkt.

Vem/vilka tog beslutet? det var @Jaakoob10 Eller kan någon högre ta detta beslut?

Varför tror du själv att beslutet togs? jag har fått nog nu jag orkar inte sitta och shatta på dig vill tro på mig tro vill du inte det är okej Jag har suttit och pratat med dig med respekt hela tiden. Och varje gång jag frågar dig om bevis, det ger mig inget bevis. Och du nekar? Mina överklagningar. Elva gånger. Jag har pratat med i min kärlek. Respekt allt möjligt. Och du säger till mig, hur skulle två helpers ljuga Så vänta du tro du att Helpers kan vara änglar Jag vet inte vad du går igenom. Men, vi ska inte stå och lägga det på mig. Om jag skulle staff dissa dig Då skulle jag bara gjort en annan konto. Och dissat dig. Men jag har inte staff dissat dig

Hur är beslutet felaktigt? Och plus du blir triggad och arg snabbt när jag pratar med det. i dc Det spelar ingen roll. Om du är. sr mod Alla är lika värda. Du får behandla alla lika. Jag sa till mig själv. Att kanske? Han kommer förstå om några överklagningar. Men, dessutom förstod du ingenting. Av mina överklagningar Jag kommer att vänta ut 360 dag Men, jag hoppas inte att någon går igenom det jag gick igenom Nu, du kommer säkert undra varför hela min attityd har ändrats Jag var tillräckligt snäll. Det har fått mig att gråta mot dåligt kräka. För att jag är riktig Besviken på dig Och de hittar ursäkter. För att inte av banna mig Detta kommer vara min sista överklagan. du Gör mig förvirrad. Du får mig att känna att jag är handikappad.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:. Jag hade Tålamod På överklagningar. Elva gånger Och bannlyser mig på dc På mitt riktiga konto. På mitt riktiga konto Om, du ger mig ett datum När du vill avbanna mig för nåt jag har inte gjort. Glöm inte skriv datum. tack för att du läste den Glöm inte, jag älskar alla staff. Men du den enda som gjorde så mot mig?

Senast ändrad:
Nekad, Detta är besluts överklagan. Inte ban överklagan. Dessutom har det gått över 48h sen beslutet togs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka