Accepterad molverr | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159736586/

Ditt Hex-ID: 1100001477e790a

Vad är din discord tagg? Moliver_34 #8244

Vem var det som bannade dig? Pruttskav

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skrev till en staff att han va dum i huvudet (diss staff) och fattar att det inte är apsebtabelt någon stans det va för snart 1 år sedan och nu fattar jag att det är fel och jag har mognat till mig, och ber om ursäkt till alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev med en staff om en senarium som hände och jag fick en felaktig ban och sen så sa han att han inte kunnde göra något och då skrev jag (andra gången någon är dum i huvudet) och det ångrar jag i efter hand och fattar att det inte är okej kommer ALDRIG hända igen (sorry)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel (diss mot staff) och ber så mycket om ursäkt och det va ju för 1 år sedan snart och jag har mognat och fattar det inte är okej om saknar serven och vill komma tillbaka och detta kommer aldrig hända igen ni har mitt ord.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jag körde för fort (snusförnuft) kommer inte ihåg dom andra de va för 1 år sedan som sagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte haft attityd mot Staff eller NÅGON som jag hade då kommer inte hända igen sorry. jag hade ist kunna bara skita i det och väntat dom dagarna jag blev bannad ist för att bli perm bannad, dumt av mig förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag är lärt mig väldigt mycket , hur alvarligt det är att ha attityd mot någon. jag kommer ALDRIG igen säga att en staff är dum i huvudet och säga emot en staff. kommer aldrig hända igen förlåt har mognat till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka