Accepterad Mology | Medlem ansökning [11tazoh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mology

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alessandro

Vad är ditt discord namn? Mology

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Evert Granberg, 57 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Plikttrogen. Vardagstrött och pappa humor.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i Sverige och uppvuxen i Göteborg. Min karaktär har arbetat hela sitt liv. Mest inom bygg men har också kört lastbil. Evert säger ofta att han "hellre jobbar än att lyssna på tjatet där hemma med frugan". Evert är snäll men säger alltid vad han tycker, det kan uppfattas lite nonchalant men det är hans jargong. Framtidsplanerna för Evert är att fortsätta arbeta tills kroppen säger ifrån.. pensionen är inget för Evert.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom detta är väldigt nytt för mig vill jag så gott jag kan bidra med en seriös och trovärdigt rollspel. Självklart kommer jag spela med respekt och följa serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Målet för mig är att få följa andra och hänga med i rollspelet. Mitt rollspel ska låta andras rollspel utvecklas och att vi växer ihop i gemenskapen, på det sättet tror jag att vi alla blir bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De mest fundamentala reglerna jag anser vara för RP är: RDM/VDM, att RPn handlar om interaktion och inte att döda varandra. FearRP, har man inte det så tappar RPn sin trovärdighet, att man reagerar realistiskt. Metagaming, alla vi ska spela på samma villkor. Det är min karaktär jag spelar och inte mig själv. Viktigt att då göra skillnad på vad jag vet och vad min karaktär vet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt väldigt ny till det här och ser gärna fram emot att utvecklas med tiden.

Senast ändrad:
Hej

Bra svar på denna fråga "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" men det är inte riktigt det svar vi letar efter.
Ett exempel på ett scenario som svarar på den frågan: Man utför ett butiksrån och har en bil som går 300km/h+ medan polisbilarna endast går 200kmh, och istället för att gasa på fullt i 300 så väljer man att anpassa hastigheten så att polisbilarna hänger med. Därav gör man det möjligt för motparten att vinna scenariot genom att gripa dig.

Förstår du innebörden med att spela för motpartens vinst i ett scenario?

Besvara med ja/nej nedan. Du har 24h på dig att svara.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka