Accepterad babarKletFis | Medlem ansökning [11tazoh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

babarKletFis

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? isigagubben/isis

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Garza, 1964-04-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, medeltrevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppväxt i karlskoga en liten stad i örebro lan född 1964 morsan är död farsan är död och en brorsa lever sen tidigare och syrran är döende med en tumör i kissblåsan och farsan är född 1922 och morsan 1923 brorsan är född 1966 och syrran 1963 har 3 vänner sen tidigare gunnar, rabarber och murran och gillar harrypotter filmerna o har intresse för bilar och motorer och mopeder osv men kortfattar syskon motor intresse gamla föräldrar som är döda upp växt i karlskoga på mitten av 1900 tal

Vad kan du bidra med till serverns RP? föbättra scenarion som jag befinner mig i genom att rpa rätt och inte fel så alla får en rolig rp känsla och bidra till att få folk och fortsätta på servern och så dom kanske säger till andra personer och börja på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag blir rånad så ska jag medspela och hålla upp händerna och värna om mitt liv som om det vore verkligheten så båda får en rolig rp känsla kortfattat man ska rpa så båda får ett roligt scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja mot många regler eftersom jag har varit på servern sen tidig 2022 början av 22 till och med tex en nyligen jag prayade en grabb för han praya mig och då fiick jag ban för det och då var det emot VDM/använder fordon som vapen och jag fick ban i 14 dagar för grov VDM och jag lärde mig att jag ska utnyttja social RP kortfattat att försöka lösa saker utan våld

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM/ döda utan anledning. suntförnuft/spelar bara för ens egenskull och för pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka