Accepterad molnet | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molnet

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BigMolnet/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? moln#4675

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Nymark och är 22 år gammal. Han växte upp mitt i stan. Han hade en bra uppväxt med sin Mor, Far och en bror. Erik har ett stort bil intresse och därför vill jobba med någonting som har med bilar att göra, såsom mekaniker osv. Min karaktär är en väldgit social människa och är allmänt glad och trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med riktigt bra RP, Kommer även kunna vara aktiv väldigt mycket nästan varje dag. Jag vill även kunna utveckla mitt RP och för att göra det så vill jag bli Whitelistad så man kan få tillgång till att RP'a mer och göra mer roliga saker på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en väldigt stor och enligt mig seriös RP server. Även att det alltid är så många spelare online.

Hur hittade du Unive? Hittade det genom Youtube, Tiktok med mera.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att jag vill utveckla mitt RP genom servern och även att inspirera andra till att RP'a kanske.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål skulle nog vara att Skaffa ett job, Hus med mera och såklart att ha kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka