mollep1 | Ban Överklagan [Godkänd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mollep1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169129745/

Ditt Hex-ID: steam:11000010c730311

Vad är din discord tagg? lajmy

Vem var det som bannade dig? mr potato

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kunde inte ta en screen shot. för att jag rpa it på mina skador när någon kör på min bil och jag riktar på mina kompisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle köra till en prio och hinner vi bara komma till macken så vi börjar åka tillbaka och då tycker min vän att de kul att köra på mig så min bil går sönder så då kliver jag ut ur bilen och tänker laga den men han kör in i min bil medans jag lagar den så jag glömer att skriva me när jag gör de för jag blev förbannad på han. jag har då adhd och min medicin hade då gått ut vid detta tillfälle. och efter jag har lagat klart så riktar jag mot min kompis efter som han hade radan kört sönder min bil direkt efter jag har lagat den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var mitt och min kompis fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 22 gånger innan men senast var typ ett halv år sedan så de var en stund sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja både jag och min kompis skulle bara slutat hålla på så hade jag inte varit bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka