Inaktuell mollep | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mollep

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? moltas

Vad heter du på discord? mollep#8511

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill göra så många som möjligt medlemmar så rpen kan förbetras, och jag tycker att det här e ett bra jobb för mig för att jag älskar att prata med nytt folk .jag känner 1 medlemsansvarig och han tycker det e ass roligt. jag kommer trivas jätte bra som medlemsarsvarig för jag vill för bättra rpen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att du ska välja mig för att jag har tidigare varit medlemskaps ansvarig och vill nu komma tillbaks och stärka servern. Jag kommer vara aktiv på discorden och mycket aktivt på forumet. Med andra ord, visa respekt, vara trevlig, och snäll, så kommer allt att fungera bra. Det är inte meningsfullt att vara otrevlig, eftersom det inte passar in i ett team av medarbetare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? 1. Du bör alltid vara uppåt och undvika att säga "Hej, hur mår du" med en sömnig röst som låter helt ointresserad av intervjun. Istället bör du ha en glad röst som gör att din klient eller det du kan referera till som den blir lite gladare och eventuellt mindre nervös. Om du är arg och ledsen påverkar personen du ska ta intervjun med dig mycket negativt eftersom han kanske blir påverkad av din röst och personen kanske tror att du är elak.

2. Om de är oroliga bör du artigt råda dem att slappna av och inte oroa sig eftersom du på så sätt förhindrar att de förstör sitt tal. Om du inte informerar dem kan de faktiskt säga något helt annat som är mycket mer korrekt än vad de sade.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man kan göra mer senarion förbetra rpen. Jag vill ochså att Unive ska ha så många medlemmar som möjligt då det blir roligare för folket som är medlemmar och även bra för alla andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ag tycker man ska kunna alla grundregler som är, CopBait, Combat logging, powergaming, NLR, RDM, Röst regeln, VDM, Meta Gaming, Sunt förnuft, Fearrp. och vara mogen respektiv bete sig följa regler och ha det kul

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att inte abusa mina perms som att ge mig själv roller! Att hjälpa icke medlemmarna! Att hjälpa Unive communityn! Att inte ge personer gratis medlemskap! vara mogen och bemöta alla snällt

Hur ser din aktivitetet ut? typ 3-4 timmar arbete per dag blir de nog

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? hoppas ni får en bra dag!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka