Nekad molkman | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molkman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Gustafsson

Vad är ditt discord namn? zingaro_96#3632

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Molkorios föddes år 1994 i Unive. Jakobs mamma är född i spanien och heter Tina, medans hans far är ifrån Staden Unive och har namnet Marco. Dem möttes på högskolan i Unive där både pluggade Kriminologi. Dem blev goda vänner men sedan ett par, efter att ha varit tillsammans i 7år så giftes dem. Molkorios pappa var 30 medans hans mor var 27. Efter dem hade giftes så gick det två månader innan Tina blev gravid. Efter nio månader så föddes Molkorios . Men problemet var att dem hade dåligt om pengar, för pappan hade inget jobb och började supa bort alla pengar. Tina och Marco bråkade mycket och slogs ofta, som sårade Molkorios . När Molkorios var 13 så lämnade hans mamma familjen, det tog hårt på både Molkorios och pappan Marco, men Marco klarade det inte och tog självmord, Molkorios hamnade i en fosterfamilj där han blev behandlad bra. Men efter allt så hade han blivit en tyst men tuff människa. När han fyllde 17 så flyttade han till en annan stad för att plugga och bo på campus. Molkorios utbildade sig själv till Svetsare. Sedan flyttade han tillbaka till Unive och bor numera i Centrum i en lägenhet. Molkorios och letar jobb med fordon på grund av sitt stora intresse för motorer men till störst Bilar.
Men just nu så letar han jobb och att få mycket vänner, ofta så har han små jobb här o där som en moped o MC mekaniker i sin fasters garage men vill hitta fulltids jobb. Men just nu så gör han det han är intresserad av och glad att få göra, alltså att jobba i verkstaden och köpa och hänga med polare. Molkorios drömmer om att öppna en egen bilverkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en aktiv spelare som vill jobba som mekaniker eller bilstylare, jag kommer försöka vara så aktiv på jobbet som det bara går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex två stycken planerat ett rån på dig, då måste du spela med och inse att motparten har vunnit. man måste agera som i verkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst och förstått, Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 150 km/h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag körde för något år sen och vill komma tillbaka i de, Jag vill utveckla mitt RP, För att ha det roligt och bidra med Bra RP till servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt taggad på att börja köra RP igen

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka