Accepterad Moliver_34 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? molverr

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Gielow och han är född 1993, Abdi föddes här i Sverige men hans föräldrar kommer från Somalia. Abdis föräldrar dog även tidigt i Abdis liv så han fick klara sig själv i början var det jobbigt och så men efter ett tag så bodde han mycket hos en vän och efter ett tag så fick Abdi inte längre bo kvar i hans väns lägenhet så han fick bara flytta ut och då behövde han snabba pengar så han drog sig till fel folk och började springa för dom i början så var det bara små saker som att sälja olagliga substanser men efter ett tag sprang det iväg han behövde göra mer och mer grövre bort allt från att avrätta folk och detta tog hårt på han men han kunde liksom inte bara hoppa av så där så det fortsatte och fortsatte men efter ett tag fick han nog så han drog iväg till ett annat land på semester med dom pengarna han hade tjänat från att springa för dom kriminella han var väldigt ensam när han var utomlands så han satt mycket med datorn på nätet och det var väll då hans intresse för bilar växte han blev mycket intresserad av bilar och hojar, impresipt allt som har en motor på sig. och Abdi har en tuff och hård attityd mot folk och det har han väll fått av sin hårda uppväxts och han har även väldigt lätt att bli sur. men nu har Abdi varit iväg på semester ett längre tag och han tröttar på där han är så han har bestämt sig att flytta tillbaks till Sverige men han ska försöka få ett vitt jobb i Sverige men det vet man ej hur det går, han kanske kommer in i det kriminella igen det återstå att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga och lite större scenarion som båda parter tycker är roligt för det är en viktig sak att båda parter tycker det är roligt enligt mig och jag kommer även håll en seriös RP nivå och det hoppas jag speglar av sig till dom andra men spelar med som det blir seriös RP nivå och inget lall, och jag har ju spelar på unive tidigare i ungefär 1 och ett halvt år så jag vet ju hur man utvecklar ett scenario som det blir roligt för alla och ett lite större en vanligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte hela tiden ska spela för att vinna ett scenarion utan att man ska spela för att alla ska ha roligt istället för att spela för man ska vinna med andra ord man ska spela så att även motparten har roligt i ett scenarion och ibland kan man även låta motparten vinna ett scenarion som dom tycker det blir lite extra roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom och kan alla till punkt och pricka (exempel på regler VDM=att man använder sin bil som ett vapen och t.ex kör på folk RDM=när man dödar någon utan anledning t.ex bara slår/skjuter ner någon radom som dom dör utan någon anledning C-logg= när man stänger av spelat för att slippa ett scenario METAGAMING= när man tar något utanför spelet in i spelat t.ex man pratar dicord med några andra som spelar och pratar om saker in game

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det skulle jag säga att jag har, jag har spelat tidigare på unive i ca 1 och ett halvt år och vet hur allting funkar osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt men har iaf spelat här tidigare under ett längre tag så vet ju alla regler och hur allt funka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka