Accepterad Moliver_34 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

molverr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159736586/

Ditt Hex-ID: 1100001477e790a

Vad är din discord tagg? Moliver_34 #8244

Vem var det som bannade dig? T4arget

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-17 125038.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han trodde antaglingen att jag loggade bara för att jag inte ville bli lootad och spelar bara efter makt och pengar men så är det ej det var att jag höll på och blöda ut så skulle logga och gå in i gen för allas bäste för det blir bara tråkig rp om jag vaknar vid sjukan och sen quitar jag tänkte att det va bättre att logga och gå in igen för att hamna på samma plats så att scenariot skulle kunna sluta fult ut så att alla kroppar skulle ligga kvar så det blir bättre rp en att jag skulle komma till sjukan från ingen stans som är ganska orealistit så tanken var god med det gick åt skogen för han inte ej gå in precis efter innan jag vad bannad över allt (snabba händer T4arget)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att sons bestemmde sig för att storma för 3 gången denna dagen och började smattra mot oss jag var en av dom första som åkte ner av oss och bara låg där sedan när jag hade väntat ett tag så höll jag på att blöda ur så tänkte att jag skulle logga SEN GÅ IN PÅ DIRKETEN men när jag logga så på ca 1 min medans jag va och pudra näsan (pissa) så hadde jag fått 20 stycken pm av folk jag bara vad fan spammar alla mig för sedan så skickar target "det var inte bra gjort" jag bah vad har jag gjort OCH DÅ SER JAG ATT JAG ÄR KICKAD FRÅN ALLA UNIVE SERVRAR PÅ DC och fattar vad som hände jag fick lite lätt panik och fattade ej riktigt vad som hadde hänt men sedan fattade jag och hela detta var ett stort misförstånd hoppar någon förstår min sida från detta här för jag är ej en som bryter mot reglerna vet ej hur jag ska förklara det men jag visste verkligen inte att man inte fick göra så jag gjorde för om jag ska vara 100% ärlig nu för ärlig het varar längst så har jag gjort det felra gånger när jag hållt på och blöda ut men nu har jag lärt mig den hårda vägen att man absolut inte får göra det och jag hoppas verkligen att ni för står mig för hatar själv när folk bryter mot reglerna och nu sitter jag i denna sittsen själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en 100% godkänn ban från t4arget för att som sagt såg det från sitt perspektiv och om jag själv varit staff skulle jag gjort samma sak för det ser fel ut (stort misstag, ber om ursäkt) jag visste inte att man inte fick göra så hära men hoppas verkligen detta kan lösas för unive har varit en skit bra server under detta året jag spelat här och hoppas att ni förstår mitt perspektiv av det hela för från t4arget håll så ser ju det helt fel ut och ser ut som att jag bryter mot reglern 1.7 clogg men det var verkligen inte så menat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag varit bannad 12 ggr tidigare dom flesta har varit när jag varit ny på servern och inte visste reglerna till punkt och pricka men en av bansen som hände för någon månader sedan var att vi var 10 grabbar som hade tråkigt och ville liva upp rpandet så vi bestämde oss för att ha ett student flak så vi hoppa upp på flaket och dansa...... sedan blev vi alla bannade för pwg/ sunt förnuft och egentligen tar jag lär dom av alla mina banns jag fått och utvecklats som rpare pga bansen för har lärt mig att läsa reglerna lite extra och att man inte ska göra om det man gjort även denna bannen har jag ju lärt mig att man ej får logga sen gå in igen en då om man håller på att blöda ut för det räckans som clogg ovs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja självklar, det jag hade kunnat göra annorlunda i detta scenariot var att jag skulle låtit mig själv blöda ut och sedan logga när jag vaknat på sjukan och inte rpat på 12 timmar (jag kan ej skriva i ooc om rev sen /die för förra gången för ett tag sedan så fick jag krim varning för det så jag ville egentligen inte bryta mot reglerna så försökte göra det bästa utav det hela men det blev fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart, jo det jag lärt mig att man ABSOLUT inte får logga och gå in igen precis efter för då räknas det som clogg och kommer aldrig göra om detta det har ni mitt ord på (jag själv vill få bort problemen från serven och väntade själv på staff interjuv så hoppas att ni kan fatta att detta var bara ett stort jäklar misstag från min sida och kommer aldrig hända igen)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka