Nekad Filip Brolin | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loffe

Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199643436962/

Ditt Hex-ID: steam:1100001645327a2

Vad är din discord tagg? Loffeyhyh

Vem var det som bannade dig? Maxkillerbree

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 015625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag quita efter jag dog och sedan kalla staffen för busunge i Pm på discord. Sedan vet jag inte hur jag vart bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade quitat under en månad och var fortfarande aktiv i discorden dock. Sedan kom jag ingame med vän och då skedde det. Jag var nere på plocket med min vän på unive. Sedan så skulle vi råna någon så vi hoppa ut och rikta vapen på honom. Han tog upp händerna och vi tog hans kokain. under tiden vi gjorde det så börja hans polare skjuta mot oss, alltså mig och min vän. Han hade suttit i busken hela tiden och väntat på ett läge då. Klockan var sent och det var knappast spelare inne på servern. Det var inga sjukvårdare ingame just då. Så jag quita för att jag inte orkade ta krycka i 90 minuter. Jag vet inte hur jag är bannad från discorden. Jag har varit utloggad från detta acc på discord länge pågrund av hackning. Mitt konto blev hackat. Jag fick tillbaka det nyligen. Jag vet inte ifall de gjort något. Jag har blivit bannad på andra discord serverar. Det var 2 cs servrar och 1 Fortnite server. igenom ip leaking. Så jag har behövt skriva många överklagningar på servrar för att jag är bannad för ip leaking. V

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban och vet inte varför jag gjorde det. Jag har blivit mognare och håller inte på med sånt längre. Han hade all rätt att banna mig där och det förstår jag honom. Jag gjorde fel och det vet jag. Borde inte cloggat under det scenario och fortsätta scenariot vidare och rpa på med en högrp nivå. Vet inte vad jag tänkte på och hur osmart jag var men iallafall har jag mognat till och blivit bättre person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad förr. Ungefär 6 gånger. Tror om jag kommer ihåg rätt så var de flesta bannsen temporära och det var precis när jag kommit till servern. Jag lärde mig snabbt om reglerna när jag blev medlem. Sedan en sommardag så blev jag kidnappad. Jag. Det var ungefär vid 1 juli och jag stog afk. Jag skulle till stranden men blev kidnappad som afk. När mitt spel står i 5 minuter så blir min skärm svart. Jag var och packa grejer till stranden. Då jag trodde jag hade quitat redan. Jag stog på en green zone men blev endå kidnappad. Vet inte hur jag blev kidnappad ifall det var th eller vad. Men iallafall så var min skärmsvart och jag var uttabbad från fivem och jag stängde ner min dator. Jag vart bannad för detta och det togs åtegärder. Jag var såklart ledsen och förstod att det var mitt fel. Men samtidigt tänkte jag att det inte var mitt fel. jag var på greenzone och afk. Tänker man blir inte kidnappad på sånna ställen, speciellt inte om jag är afk. Men iallafall gjorde jag en banöverklagan och den blev godkänd. Jag fortsatte att rpa och sedan blev medlem igen. Jag tyckte det var kul tills mina vänner sluta spela. Jag hade precis fått import och tänkte gå med i ett gäng. Men jag sluta oxå spela mindre och mindre för varje dag. till sist så sluta jag spela och kom tillbaka 2 månader för att pröva köra en gång och då skedde detta. Detta var inte okej det som skedde och detta kan jag lova,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle fortsatt att rpa vidare på scenariot. Ifall det inte hade kommit ngn sjukvård så hade jag väl fått blöda ut. Ifall jag blir inkallad till support så ska jag bete mig och inte hålla på med svordomar och absolut inte börja kalla staffen för grejer. Skriva grejer till staffen som till exemepel för h ordet. Ska inte ske igen och det är något som inte är okej heller. Så alltså rpa vidare på scenariot och vänta på hjälp eller blöda ut. Inte skriva eller kalla staffs för grejer som inte är okej. Jag har blivit mer inkompitent och tänker innan jag gör grejer så det kommer inte att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte quita i oavsett vilket scenario jag är i. Aldrig kalla staffs för grejer som inte är okej. Ifal jag blivit inkallad till support så ska jag bemöta staffen med respekt och prata som normala personer gör och inte kalla de för grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka