Accepterad Molak Torak | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molak Torak

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Torell

Vad är ditt discord namn? Skeeed#7082

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ahmed Trokamekadob och är 24 år gammal jag hade det inte lätt under min uppväxt jag växte upp i sundsvall i ett fattigt område och mina föreldrar hade det aldrig bra med pengar´ min pappa och jag hade alltid ett stort intresse inom fordon och jag ville alltid jobba som en mekaniker men när min pappa gick bort så kunde jag inte hålla på det lika mycket och mådde inte bra under den tiden när jag blev 22 flyttade jag till staden unive och började ett nytt liv jag hade många olika jobb och äger nu 4 bilar och mår bättre men min jag har en väldigt dålig arbetsplats och vill jobba som en bil mekaniker för det alltid har varit mitt intresse men det är inte lätt när man inte har medborgar skap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mogen och har en väldigt hög rp nivå där av jag har kört rp under en lång tid. Jag vill att rp ska va rättvisst och seriöst där av ifall jag ser lallare eller personer som går imot reglerna så ska jag inte se till att staffs ska få veta om det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska vinna på det i ett scenario tex ifall jag blir rånad ska jag inte göra allt för att jag ska vinna på det man ska hålla det rättvisst och seriöst så båda vinner på det

Hur hittade du Unive? jag har två vänner som spelar unive och jag har sätt videos på youtube tyckte det såg ut som en väldigt bra server

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka