Nekad mohsenN | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohsenN

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Mohsen

Vad heter du på discord? MohsenN#4378

Hur gammal är du? 25

Hur många timmar har du på Fivem? 482 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag ser verkligen brist på personal hos Falck och vill gärna hjälpa till att företaget rullar framåt. Med tanke att i alla tider ingen jobbar där på Falck och jag vill ge företaget ett ny liv igen och väcker intresse för folk att kan jobba hos oss (Falck) igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit sjukhuschef på andra staden samt har varit yttre befäl hos polisen och jag vet hur kan man få ordning på jobbet.

Berskiv din karaktär? Alibaba Ovich, 30 år gammal.

Föddes i helt normal familj, pappan var från Tyskland och mamman är svensk. Alibaba hade en bra uppväxt och har pluggat till en utmärk utbildning också. Han jobbade som sjukvård, polis, mekonomen. När Alibaba jobbade i poliskåren då hans mamman och pappa blev mördad av ett gäng och efter att Alibaba grep hela gänget då han avslutat att jobba som polis. Efter polisjobbet han försökte göra nytta så han började jobba som läkare på sjukhuset och efter några år då blev han sjukhuschef. Efter några år han tyckte att gå vidare med livet och började flytta till annan stad och börja från nytt.

Alibaba är väldig snällt, godhjärtat, vill hjälpa andra på ett gott sätt, prioriterar de utsätta personen först i sitt liv. Alibaba har mycket tålamod, han är lugn och lojalitet och anpassa sig på olika miljöer.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara aktiv nästan varje dag 3-4 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart. Det är bästa servern som jag känner :) .

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? inte nu.

Har du läst våra Regler? JA.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka