Nekad mohammed09 | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohammed09

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joseph

Vad är ditt discord namn? joseph87#4992

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2009

Berätta om din karaktär. jag föddes den 1995 det var den största dagen för min karaktär min karaktär bärde runt med namnet Abdi men det finns en liten grej som förstörde allt jo det började med att han var en väldigt dum eller a en slarvig kille och hans mamma blev ofta inte så jätte stolt, På han för han var en liten kriminell unge asså redan sen liten i typ 15 års åldern så började han hänga med umgänge och hans mamma och pappa blev inte jätte stolta men då kom dagen där hans pappa dog i en bil crash och hans arghet/ledsenhet höjdes så mycket så han tänkte hans mål var att bli kriminell och hemnas på alla så gjord dumma sakerna mot han, Så när han blev typ 20 så blev han helt kriminell kan man säga och började begå stora brott och redan lite tiigare fick han ett samtal av skjukvården din mamma har dött pågrund av ett mord, Redan då började han tänka nu jävlar, så då i nutiden har han börjat använda vapen och du vet var han gör nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag att jag tror att jag kommer bidra med bra och rolig RP och även försöka göra roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Har många kompisar som spelar och de ville att jag skulle börja med rp. Sen såklart att unive är den största svenska rp servern och bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka