Accepterad @mohammed | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

@mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? mohammad090503_12027

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Modi anndersson och är 29år gammal han fyller den 31 juli då blir han 30år gammal hans uppväxt var ganska tufft för honom då han hade det svårt hema med hans pappa och mamma samt hans syskon pappan bryde sig inte om hans liv han var ute och festade varje dag villket påverkade mamman att hon kännde sig ganska ensam hans syskon han hade en lilebrosa som är 23år gammal och jobbar som städare på ett stort företag AB. Modi var adoppterad sen han fyllde 9år gammal då dom hade upptäckt att han håller på med anndra saker som då var 18+ för honom just nu så lever han livet bara att deras pappa har lämnat dom mamman känner sig somsakt fortfarande ensam men han och hans syskon hjälper mamman dom ska flytta till iraq så småning om. Pappan hade lämnat dom när mamman fyllde 29 år och det var för ca 1år sedan och 1 månad sen Modi jobbar som bilmikaniker just nu och trivs med alla hans korlegor villket är ganska tryggt för honom och hans mamma som då bor ensam utan deras pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös RP och en ganska hög rp nivå ex. Om jag krockar i typ 300m då ska jag anvä nda mig utav /me ont och säga ajjjj det ska liksom vara som i IRL om jag skulle ha krockat det är inte bara fortsaätta köra bara för att det är RP åovsätt så ska man använda sig utav /me och det kommer jag alltid och att göra åovsätt vad jag är uppväxt med denna höga rp nivån och kommer aldrig att glömma bort det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ´jag inte ska vinna alla scenario utan polisen och dom anndra kriminella/medlemar ska ochså kunna vinna ett scenario om det bara är jag som vinner alla scenario så blir RP nivån död och då är det ingen ide att att spela om man bara håller på med att döda poliserna för att inte förlora sina vapen man ska ex. Stanna vid ett trafik stopp man skulle inte ha åkt iväg RIL så det gäller att tänka Sundförnuft under hela RPn och det man RPar om.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla regler på serven och jag kan nämna några av dom Pawergaming2 är att man bara spelar för makt och pengar att man inte alls vill rpa något att man vill bara ha pengar och makt för sig själv vilket är det dåligaste man kan göra som kriminell och medlem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat här för ochu många anndra server jag har 3års enfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka