- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 1
Ditt discord namn: emilboo09
Ditt Hex-ID: 11000015f76b079
Vad för typ av beslut gäller det? ban 6 dagar och 2 krim varningar.
Vem/vilka tog beslutet? Angwy Hedgehog, emnez
Varför tror du själv att beslutet togs? för jag gjorde fel och bröt mot regler
Hur är beslutet felaktigt? Hej Jag skriver för att framföra en överklagan gällande min avstängning från Unive,Jag förstår att mitt beteende bröt mot unives regler, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar.Efter att ha tittat över situationen har jag insett vad jag gjorde fel och varför det inte är acceptabelt. Jag vill dock be om att ni ser över möjligheten till ett mildare straff, då detta varit en engångs grej och jag är fast besluten att följa reglerna framöver. MVH emilboo09
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ...
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 11000015f76b079
Vad för typ av beslut gäller det? ban 6 dagar och 2 krim varningar.
Vem/vilka tog beslutet? Angwy Hedgehog, emnez
Varför tror du själv att beslutet togs? för jag gjorde fel och bröt mot regler
Hur är beslutet felaktigt? Hej Jag skriver för att framföra en överklagan gällande min avstängning från Unive,Jag förstår att mitt beteende bröt mot unives regler, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar.Efter att ha tittat över situationen har jag insett vad jag gjorde fel och varför det inte är acceptabelt. Jag vill dock be om att ni ser över möjligheten till ett mildare straff, då detta varit en engångs grej och jag är fast besluten att följa reglerna framöver. MVH emilboo09
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ...
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Senast ändrad: