Nekad mohammed.ali | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohammed.ali

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Ditt discord namn: emilboo09

Ditt Hex-ID: 11000015f76b079

Vad för typ av beslut gäller det? ban 6 dagar och 2 krim varningar.

Vem/vilka tog beslutet? Emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag gjorde fel och bröt en regel.. fear rp

Hur är beslutet felaktigt? tycker detta straff var hårt, är också min första ban, sett att emnez blivit p bannad och han inte verkar kunna vara bra staff, tycker även han gav mig ett dålig straff för de jag gjorde. skulle vill sänka mitt straff med att antigen ta bort en varning eller att ta bort bannen så jag får köra idag eller imorgon. mvh Emil.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej kvar videon

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Ditt discord namn: emilboo09

Ditt Hex-ID: 11000015f76b079

Vad för typ av beslut gäller det? ban 6 dagar och 2 krim varningar.

Vem/vilka tog beslutet? Emnez

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag gjorde fel och bröt en regel.. fear rp

Hur är beslutet felaktigt? tycker detta straff var hårt, är också min första ban, sett att emnez blivit p bannad och han inte verkar kunna vara bra staff, tycker även han gav mig ett dålig straff för de jag gjorde. skulle vill sänka mitt straff med att antigen ta bort en varning eller att ta bort bannen så jag får köra idag eller imorgon. mvh Emil.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej kvar videon

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
bror du ska vara glad att du fick 2 varingar och 6 dagars ban det är ett jätte bra beslut av staffsen, det brukar vara indragen kriim och 14dagars ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka