Accepterad Mohamad | Medlem ansökning [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan10

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamad

Vad är ditt discord namn? Sickan10

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Sickan G. Jag är 22 år gammal. Det var så att när jag var liten så hade jag jätte dåliga betyg i skola. Varenda dag när jag fick resultat så fick jag bara dåligt. Mina föräldrar är jätte fattiga att de inte har typ råd med allt. De sa till mig få bra betyg så att du får pengar när du blir stor. Efter några dagar så sa de till mig att de inte orkar med den staden så vi flyttade till en annan stad som är mycket bättre. Mina föräldrar sa till mig jag kommer prata med lärarna för att jag ska få extra hjälp med allt för att det ska gå bra i skolan och för klara av gymnasiet. För de är oroliga att jag inte klarar gymnasiet. Efter två veckor så fick jag meddelande av min läraren och hon sa att jag hade klarat gymnasiet. Mitt intresse är fotboll och basket. Den staden jag flyttade till heter Unive riktigt fin stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag inte lallar hela tiden och skapar massa problem i servern. Jag kan bidra med seriös RP och där mycket tid ifrån mig läggs ner. Jag har flera tidigare erfarenheter från RP då jag spelat på mindre och större servrar. Jag älskar att bygga upp karaktären och är inte en ''One go'' som bara bygger upp något litet och sedan försvinner utan älskar spel där man bygger något från grund

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att andra kan ha kul och vinna scenarion mot dig! De är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario. De är rp man ska kunna förlora scenarion!

Hur hittade du Unive? Det är den största servern, många har tipsat om den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka