Nekad POLAR | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

POLAR

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Baltazar

Vad är ditt discord namn? polarxfn

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack Jansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevligt, Cool, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppväxten av Jack är en väldigt tuff tid. Redan när han var 3 år gammal så dog hans pappa och hans mamma tappade hennes jobb. De blev vräkta från deras lägenhet och flyttade därav in mammans syster. De bodde där i ungefär 4 år tills Jacks mamma fick ett nytt år och kunde börja om från början. Hans mamma fick ett jobb på en resturang och de började tjäna ganska bra med pengar. Efter ungefär 2 år fick de en lägenhet och de kunde äntligen börja ha ett bättre liv. För Jack gick det bra i skolan och fick C+ i betyg. Han kom in i ett bra gymnasium och sökte sedan efter till polisen. Han kom studerande som studerande i några år och kom upp till aspirant. Efter det kom han ännu högre och var där i 4 år. Efter det så sa han upp säg och bestämde sig för att åka till Unive. Han fick lägenhet och tänkte söka för att bli polis här också. Så nu tänker han att han ska skapa ett nytt liv på Unive och fokusera på att hjälpa Unive att bli mer säker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra och kreativ rp. Jag kommer att ha en ökad nivå på min rp och kommer att visa att jag kan rpa lika bra som de flesta om inte ens bättre. Jag har ungefär ett års erfarenhter om rp och kommer att visa hur man rpar som en seriös person. Jag kommer att hjälpa andra och lära andra hur man rpar genom att visa de min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte hela tiden ska gå för sin egna vinning i scenarion. Jag ska visa att jag vill att andra ska vinna ibland vilket betyder att andra även ska få ha kul. Det betyder inte att jag ska vinna för att det ska vara kul. Det innebär att jag ska kunna förlora utan att bli arg och ska tycka att det är kul oavsett om jag förlorar eller inte.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag bröt mot en regel som var att köra tjänstefordon utan behörighet. Jag tänkte inte så mycket på det då det aldrig varit sån regel på gamla servrar jag körde på. Men jag kommer inte att göra detta igenom då det var ett misstag och missade den regeln. Annars har jag ändå tagit hand om rpn och inte blivit bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Man slår någon utan anledning. VDM - Man använder sitt fordon som vapen. NLR - Om man har dött i ett tidigare scenario får man inte komma ihåg något från det. Suntförnuft - Man ska tänka med sunt. T.ex man ska inte åka random till en polisstation och börja skjuta. Ingen vanlig person skulle göra det. Det är kärnan till de flesta regler skulle man kunna säga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka