Nekad moghammiet | Ban Överklagan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moghammiet

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466004478/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? mogge2713

Vem var det som bannade dig? gjlsnf

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-17 211657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de blev väl sur på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde bara runt ett bankrån med min bil för min kompis var där inne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inte fel körde bara runt. sen så riktade polisen vapen på mig från typ 50meters avstånd och jag sa kan snacka om ni tar ner vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blir alltid bannad för minsta lilla för de alltid överdriver de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte va nära där men alla vill alltid banna mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte vara nära någon för allt jag gör blir fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jepp!

Nekad, Polisen riktade mot dig flertalet gånger men du upprepade väljer att komma tbx till rånet och copbaita

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka