Moewglie | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085127223/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430c0637

Vad är din discord tagg? moewgli.

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Bild på banmeddelande: klacksko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag använde en stulen ped som jag själv inte har donerat för och därför inte har rätt att bruka den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är en korrekt bann och det är jag som har gjort fel. Det har gått en ganska bra tid sedan min bann och jag skulle verkligen vilja få be om en chans att komma tillbaka till communityt och spela på Unive. Jag har hunnit reflektera och ångrar verkligen det jag har gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har blivit bannad tidigare för bland annat användande av ooc chatt i scenario och bannad för att jag burit 2 kroppar samtidigt.
Dessa banns har jag lärt mig av och gör liksom inte samma fel fler gånger. Jag försöker ta lärdom hela tiden av misstag/fel och bli bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte för något Grovt eller något speciellt då jag Inte var en problem spelare på servern så hade jag inte så många bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte använda en stulen ped jag inte har betalat för. Man kan bara använda saker man själv betalat för och har man inte betalat då ska man ge fan i andra saker också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det jag har lärt mig efter denna bannen är att oavsett om man blir av med sin egna ped eller liknande så ska man inte använda andras peds som man inte har rätt till att använda. Om jag i framtiden vill ha en specifik ped så får jag donera för det. Inte svårare än så egentligen!
Har också lärt mig att när man gör fel så är det bästa man kan göra bara att vara ärlig och erkänna sina misstag så att man i fortsättningen kan bli en bättre spelare och person på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ni kan ju kolla också sedan innan att jag inte har varit något större problem för servern och att jag kanske inte är nån problemspelare och kanske kan få en till chans på servern nu efter 1 års vänte tid..

Enda sättet för dig att få unban nu är att du faktiskt gör rätt för dig och betalar för gorilla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka