Nekad Moewglie | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085127223/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430c0637

Vad är din discord tagg? moewgli.

Vem var det som bannade dig? Philip 320

Bild på banmeddelande: klacksko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag använde en stulen ped som jag själv inte har donerat för och därför inte har rätt att bruka den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är en korrekt bann och det är jag som har gjort fel. Det har gått en ganska bra tid sedan min bann och jag skulle verkligen vilja få be om en chans att komma tillbaka till communityt och spela på Unive. Jag har hunnit reflektera och ångrar verkligen det jag har gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt och jag förstår att jag har gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans ingen problem spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte brukat en ped som inte var min

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Jag förstår att jag har gjort fel, hade varit jätte schyst att ge mig en till chans då jag har varit bannad över 1 år nu

Och jag var ju ingen problem spelare / Inget problem för servern när jag spelade så hade varit schyst med en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka