Nekad MOEBROSLOW | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOEBROSLOW

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? yahharen

Vem var det som bannade dig? EMIliA

Bild på banmeddelande: är så dumm varför gjorde jag spå för mig själv.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill börja med att be om ursäkt för det jag gjort. Jag blev bannad för att ha använt silent aim, och jag förstår idag hur allvarligt det är. Jag bröt mot serverns regler och tog ett riktigt dumt beslut som jag verkligen ångrar. Jag fattar att det här inte bara är en liten grej detr på servern, särskilt av dig, Philip. Du har lagt ner mycket tid och energi för att bygga något bra, och så kommer jag in och sabbar. Det var omoget och inte okej, helt enkelt. Jag vill vara helt ärlig: ja, jag fuskade. Ja, jag var korkad. Men jag har lärt mig av det. Jag är 17 år nu, och jag vet bättre. Jag vill kunna vara en del av servern igen och spela på rätt sätt. Jag förstår om ni inte vill ge mig en ny chans, och om ni säger nej så re var respektlöst mot allt jobb som lagts nespekterar jag det. Men jag hoppas ändå att ni kan se att jag är ärlig med min ursäkt och att jag faktiskt vill göra rätt för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fuskat tidigare på servern, och vid tillfället då jag blev bannad var jag faktiskt inte ens inne jag var hemma och låg och sov. När jag vaknade såg jag att jag blivit bannad. Det var helt och hållet mitt eget fel, och jag tar ansvar för det, även om själva bannen skedde när jag inte var online just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig. Det var jag som gjorde fel och jag visste exakt vad konsekvenserna kunde bli. Jag valde ändå att fuska trots att jag redan då innerst inne visste att jag riskerade att förstöra allt. Det ångrar jag så sjukt mycket idag.

Jag saknar verkligen servern. Ingen annan server kommer i närheten av de stunderna jag haft där. Att vakna tidigt på helgerna för att planera rån cruisa runt med grabbarna skratta bygga stories det var på riktigt bland det roligaste jag varit med om. Och jag fattar inte varför jag förstörde det för mig själv.

Genom att fuska visade jag vilken sorts spelare jag var då omogen otålig och inte någon man kunde lita på. Jag brände mig själv. Det finns ingen annan att skylla på. Alla på servern gjorde sitt jobb precis som de skulle. Jag var den enda som inte gjorde det och jag skäms över det.

Jag ber er om ursäkt. Jag vill inte vara den som spammar banöverklaganden så detta är den sista jag skickar. Jag förstår helt om ni väljer att neka. Det har ni all rätt att göra. Men jag ville verkligen att ni skulle få höra hur otroligt ledsen jag är över det jag gjorde även om jag aldrig får en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. TIDIGARE SÅ VAR JAG ETT ÄCKLIGT MONTAFGE BARN SOM BARA BRYDDE MIG OM VILKA VAPEN JAG HAR I MITT INVENTOPRY OCH INTE OM HUR MIN RP NIVÅ ÄRJAG BLEV BANAND FÖR INKOMPITENT OCH MONTAGE AV DET JAG KOMEMRIHÅG JAG FATTAR 0 VARFÖR JAG VARSÅ DU SÅ SYND ATT SE HUR VI SO MSPELATY FIVEM HAR ÄNDRAT OSS FÖRR VAR ALLA SKAKIGA UNDER SKOTTLOSSNINGAR OCH VAR RÄDDA ATT SKJUTA MEN NU ÄR ALLT FUCKED OCH JAG VAR TYVÄR EN AV DEM HAR LÄRT MIG AV ALLA MINA BANNS ATT NU KOMAMK OCH FÖRSÖKA BE OM EN UNBANN ÄR SJUKT SKÄMMIGT QATT BEHÖVA SKRIVA OM ATT JAG BER OM URSÄKT FLÖR AJG FUSKAT HÄRT HELT SJUKT JAG SKULLE ALDRIG GÖRA DET FRÅN FÖRSTA BÖRJAN OCH JAG FÖRSTÖRDE FÖR MIG SJÄLV BARA MIG SJÄLV

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tidigare var jag ett riktigt omoget barn. Jag brydde mig bara om vilka vapen jag hade i mitt inventory och inte om hur min rollspelande nivå var. Jag blev bannad för att jag var inkompetent och för att jag var en så kallad "montage" spelare och jag fattar inte ens varför jag var så. Det är sjukt att tänka på nu och det är verkligen tråkigt att se hur vi som spelare på FiveM har förändrats. Förr var alla nervösa under skottlossningar rädda att skjuta men nu känns allt förstört och jag var tyvärr en del av det.

Jag har lärt mig av alla mina banns och att nu komma hit och be om en unban känns verkligen pinsamt. Att behöva skriva och be om ursäkt för att jag fuskade är något jag verkligen ångrar. Jag skulle aldrig ha gjort det från början. Jag har bara förstört för mig själv och ingen annan är att skylla på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en hel del efter min ban. Jag har insett att mitt beteende var helt oacceptabelt och att jag inte kan komma undan med att fuska. Jag förstörde inte bara min egen spelupplevelse utan även för andra som försökte spela på ett rättvist sätt. Jag förstod också hur viktigt det är att ta ansvar för sina handlingar och vara ärlig, både mot sig själv och andra.

Jag har också lärt mig att det är bättre att spela på ett sätt som är roligt och rättvist för alla, istället för att försöka ta genvägar som bara leder till problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka