Accepterad ModdeW | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ModdePro/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Modde#6556

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Zaidan och är född 9 december 2000. Ali är snart 22 år gammal och har precis flyttat in i staden. Ali har sedan ung ålder vart intresserad av att bli säljare och efter ett par år har han valt att ansöka som säljare för att uppfylla sina drömmar men det har inte alltid vart enkelt för honom. Han har sedan ung ålder vart paranoid och rädd för något som var väldigt oklart för han något som inte fanns men det kommer han kunna besegra med sin självsäker het som säljare. Ali är alltid med sina vänner men tyvärr så hittade inte Ali sin kärlek men han hittade en massa bra och roliga vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer då istället för att bli kriminell söka jobb och vara en bra medborgare och jobba lagligt samtidigt som jag hjälper en massa människor då jag älskar att göra personer glada och även prata med dem. sedan får jag även då tillgång till att kunna då jobba då man behöver whitelist för sånt men även för att det ger möjligheter i denna stora stad och möjligheter är en början på dem goda tiderna som en lojal invånare som kommer finnas för staden och rekommendera den för alla nära och kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servers är roliga scenarion där alla kan känna sig välkomnade och trygga och även aktiviteter som och som polis kommer jag säker ställa att rp kommer göras på roligt sätt för båda mig och andra så att det inte blir samma hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du tex blir jagad av polisen du låter du dem ta dig och då vinner dem secnariot eller att du kanske blir rånad och istället för att fly ger du motparten dina saker för att då låta dem vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekkomendera den till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka